Turundusaudit
Ettevõtted on erinevad, mitte igaühel ei ole viie või kuue nulliga turunduseelarvet. Õnneks on veebiturundus (eriti firma kodulehe arendamisele ja parandamisele keskendumine) üks soodsamaid viise, kuidas kiiresti tulemusi saavutada. Paraku on Eesti turul väga palju jutumehi ja ühepäevaliblikaid, kes rändavad firmast firmasse, jättes jäljerajana maha totaalse kaose. Kuidas selliseid ära tunda või kas ja kellelt üldse on võimalik saada erapooletut hinnangut?
Mida teha, kui kodulehe arendaja on siirdunud uusi kõrgusi vallutama või vahepealsed haldurid on lehe oma tarkusega põhjalikult ümber teinud (halvemal juhul ka ära lõhkunud)?
Bob Hoffman on öelnud, et pool online-turundusele kulutatud rahast läheb petturitele. Loe meie blogi ja õpi libekeelseid idupetiseid vältima, tunne ära klikkide müüja, rumal suunamudija (influencer), lingivabrikant või “webmaster”, kes on oma tabletid võtmata unustanud.
Teenused, mida pakume:
- Olukorra kaardistamine, seniste tegevustega tutvumine.
- Kodulehe vigade otsimine ja parandamine.
- E-poodide arendus ja nõustamine.
- CRM-i automatiseerimine ja optimeerimine.
- Sotsiaalmeediaturunduse ja SEO analüüs.
- Kokkuhoid otsepostitustelt ja müügiabimaterjalidelt.
- Töötajate hindamine ja koolitus.
- Erinevate võimaluste tutvustamine (leiame igale ettevõttele sobiva lahenduse ja turunduskanali).
Täname koostööpartnereid ja
kliente väärtuslike kogemuste eest!