Kuidas valida digiturundajat?

Digiturundaja või veebiarendaja valimine on keeruline, kardetavasti nõuab see ka mingeid eelteadmisi, aega ja pühendumist. Kuna turundus ja veebiarendus ongi väga huvitavad valdkonnad ja Kootsing KINDLASTI ei soovi ühtki agentuuri või koostööpartnerit välja vihastada, läheneme teemale delikaatselt ja pieteeditundega.

Richard Bransoni ühe mõttetera parafraas kõlab nii: õnnestumise ja äriedu aluseks on palgata töötajad, kes on mingil alal pädevamad kui sa ise. Siis võiksid taanduda ja anda neile vabad käed. Usaldades professionaale astu samm tagasi, et näha suurt pilti ja fookustada oma tähelepanu tulevikule.
Steve Jobsile jällegi omistatakse mõtet, et selmet palgata andekas töötaja ja öelda talle, kuidas ja mida teha, tuleks tööle võtta keegi, kes ütleb, kuidas asjad käivad.

Kootsingu coachid (kootsid) on turunduse- ja veebiarenduse säravaimate tippude hulgas. Me ei käi koolitustel, meile makstakse, et kuulata meie loengut. Kui oled valimas koostööpartnerit, online-turundajat, back-end või front-end arendajat, soovid uut kodulehte või veebipoodi või tundub, et SEO-ga (otsimootori optimeerimisega) pole kõik hästi, alusta lihtsa ja tasuta testiga.
Öeldakse küll, et kingsepa lapsed käivad paljajalu, kuid tihtipeale on veebiturundusettevõtte koduleht küllaltki kiire, vigadeta ja hästi ehitatud. KUI see nii pole, miks peaks arvama, et sulle pakutakse paremat teenust kui see, mida nende enda lehel näha on?

Eesti vaevleb IT-ala asjatundjate puuduses, suurem osa võimekaid on ööpäevaringselt hõivatud ja liiga kallid. Jäävad vähemvõimekad, keskpärased või lausa – otse öeldes – turusolkijad ja käkerdised. Võikski resümeerida, et arenduse ja halduse turul on kärss kärnas ja maa külmunud. Lootusetuna näivat olukorda iseloomustab fraas “talumehe rukis on küll madal, aga see-eest hõre”. Mida siis teha, kui leht on “arenduste” ja plugina-halduse käigus katki läinud või minemas?
Või on järsult langenud kodulehekülastuste ja tehingute-päringute arv?

Kootsing teab lahendusi. Võta kõigepealt ette mõni tasuta lehetestija ja vaata, kas leiad kuskilt foorumist oma probleemidele lahenduse. Kui ei leia, kasuta samu tööriistu, et vaadata üle potentsiaalse koostööpartneri või teenuse osutaja lehekülg.
Veebilehtede testimiseks tasub proovida GTMetrixit või WebPageTesti, (neil seal Eestit pole ja kaardirakendus on katki). Aga kuna optimeeritakse niikuinii peamiselt Google´i otsimootori jaoks, on hea kasutada ka kodulehe kiiruse kontrolliks Google enda tööriistu. Samuti võib proovida Pingdomi (vajab registreerumist) tulemusi.

Nagu näha, on Kootsingu leht sooritusvõimelt üsna tipu lähedal, ehkki see on ehitatud rangelt AINULT tasuta tööriistu, pluginaid ja teemat kasutades, samuti oleme püüdnud järele aimata mõnede konkurentide oskamatuid (ja lausa aegunud) veebilahendusi. Kui soovid, et Sul oleks isegi digiturundajate kategoorias väljapaistev koduleht, võta Kootsingu konsultantidega ühendust!

veebiturundajad

Muutsime mõnede juhtivate digiturundajate kodulehtede aadressi ja nimesid, kõik muu on objektiivne testitulemus

Kui Sind huvitab, milline on samade kodulehtede võrdlus pool aastat hiljem, vaata seda postitust!

Posted in Turundus and tagged , .

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga